January 12, 2013

Spurs vs. Lakers

Meikäläisen uusi vuosi vaihtui aika rauhallisissa merkeissä, joten siitä ei ole sen kummemmin tulossa juttua. Mentiin hostvanhempien ja heidän muutaman kaverin kanssa ravintolaan illalliselle, minkä jälkeen tultiin meidän kotia ja pelailtiin korttia :-) Mulla oli ihan hirveä kurkkukipu ja nuha uuden vuoden aattona ja pystyin hädin tuskin nielemään, mikä pääsi ikävä kyllä vähän latistamaan tunnelmaa.
Viime viikolla yks mun kaveri kysyi, että kiinnostaisko mua lähteä kattomaan San Antonio Spursien seuraavaa kotimatsia, eikä tarvinnut muuten kauaa miettiä vastausta :-D Vaikka en mikään maailman suurin koripallofani olekaan, oon silti pitkään halunnut mennä katsomaan Spursien peliä, ja paras juttu oli se, että peli oli Los Angeles Lakerseja vastaan, joten odotettavissa oli tosi tiukka matsi! Olin niin tajuttoman innoissani koko jutusta, etten millään olis malttanut odottaa keskiviikkoon asti. Kun sitten keskiviikkona päästiin vihdoin ja viimein kauheen kiirehtimisen jälkeen stadionille, koko 19 000 istuimen areena oli melkeinpä viimeistä penkkiä myöten täynnä ja tunnelma oli katossa :-) Erien välissä yleisöä viihdytti joukkueen oma tanssiryhmä Silver Dancersit ja erilaiset kisat katsojien kesken. Peli oli aivan uskomattoman hyvä, Spursit johti ottelua noin 10 pisteellä suurimman osan ajasta ja loppulukemat oli tiukan taistelun jälkeen 108-105 Spurseille. Eikä voi muuten ihan joka poika sanoa, että on nähnyt Kobe Bryantin ja Tim Duncanin livenä ;)


No comments:

Post a Comment