September 23, 2012

I love the beach

Jatkoa edelliseen postaukseen! Mä ja mun hostisä kumpikin jaetaan rakkaus valokuvaamiseen, joten parin viikon takaisella Corpus Christin reissulla päätettiin laittaa herätyskello soimaan 6:00 aamulla, kerättiin kimpsut ja kampsut ja lampsittiin hotellista rannalle kuvaamaan auringonnousua. Silmät ristissä aseteltiin sitten jalustoja paikoilleen ja alettiin odotella arskaa taivaanrantaan. Itse en oo koskaan aikaisemmin nähnyt 'kunnon' auringonnousua, ja voi pojat oli kyllä nätti näkymä! Se oli oikeen ku suoraan mun unelmista; auringonnousu merenrannalla lämpimässä säässä :-)
Viime viikot on kulunu koulua käyden, urheillen ja ylipäätään normaalia arkea eläen. Koulussa oli eilen ensimmäiset testit muutamista oppiaineista ja luulen, että kyllä ne ihan hyvin meni, jos ottaa huomioon, että englanti ei oo mun äidinkieli :-D  
Historian testiä tehdessä huomasin, että rupeaa vissiin vähän suomen kieli unohtumaan, kun yritin saada päähäni yhtä sanaa englanniksi, mutta kun en sitä muistanut niin aattelin tsekata sen nopeasti sanakirjasta. No siinä sitten kun aloin selaamaan sanakirjaa, rupesin miettimään, että mikähän se sana nyt olikaan suomeksi XD hups.... 
Yökyläilin eilen mun kaverin luona, käytiin syömässä (yllätysyllätys) länkkäri tyylisessä ravintolassa, vierailtiin toisen kaverin farmilla moikkaamassa sen uusia vuohia (I know, wtf XD) ,ajeltiin ympäriinsä lava-autolla ja popitettiin country-musaa :-D Oli kyllä semmosta Texas meininkiä että huhhuh, mutta kyllä mä vaan tykkään tästä paikasta!
Hassunhauskaa viikonloppua kaikille! :-)

6 comments: