October 8, 2012

Corn maze

Tänään otettiin nokka kohti Hondoa ja mahtavaa maissilabyrinttiä! Kyseinen labyrintti oli siis tehty raivaamalla polkuja pari metriä korkeaan maissipeltoon, ja siellä me sitten tallusteltiin ympäriinsä yrittäen löytää tie takaisin alkupisteeseen noita kysymyslappuja apuna käyttäen. Eksymään ei onneksi päästy, mutta pari kertaa kyllä huijattiin ja oikastiin maissien läpi, ku meinas kärsivällisyys loppua :-D Tuo tapahtuma oli järjestetty viimeisen päälle maissista, joten sieltä löytyi myös kettle cornia (makeutettuja poppareita) , corndogeja ja joku ihmeen leikkipiste, jossa sai ampua maissia putkesta nappia painamalla ja katsoa kuinka pitkälle se lentää XD Tiedä sitte mikä siinäkin oikeen oli ideana, mutta huvinsa kullakin.... Illalla käytiin ruokkimassa mun kaverin vuohi, ja sielä samalla tilalla oli myös lampaita ja hervottoman kokosia, mutta kylläkin maailman suloisimpia paimenkoiria :-) Tänne on myös tullu hetkellisesti kylmä säärintama ja lämpötilat huitelee sielä 7 C asteen paikkeilla, muistuttaa mun mielestä ihan liikaa Suomen säitä ja sais mun puolesta lähteä yhtä nopeesti ku tulikin!


6 comments:

  1. mä olin perjantaina Hondossa!! On tää Texaskin loppupeleis niin pieni! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha oikeesti?!! :-D kävikkö kans tuola corn mazes? :-)

      Delete
  2. hei ostiks sä sieltä uude puhelimen sulle sinne käyttöö vai toimiiks sun suomipuhelin siellä? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mun suomipuhelin toimii kyllä täälä, mutta mun piti ostaa jokatapaukses uus liittymä, ja en oo varma olisko se SIM-kortti sopinu vanhaan luuriin nii ostin myös uuden puhelimen :-)

      Delete
  3. ihania kuvia!! :)

    http://whatmakesjohannahappy.blogspot.fi/

    ReplyDelete